Určitě to znáte z mnoha jiných eshopů, i my používáme k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie, tak se na nás za tento nutný požadavek nezlobte :)

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Postup reklamace
 

Jak reklamovat zboží?
 

Pokud dojde k situaci, kdy je nevyhnutelné zboží reklamovat připravili jsme pro Vás jednoduchý návod:

1. Kontaktujte nás prostřednictvím formluláře zde.

2. Popište, co možná nejpřesněji důvod reklamace a co danému výrobku chybí či co je s ním v nepořádku.

3. Případně připojte prosím fotodokumentaci či video, aby jsme mohli určit příčinu problému.

4. Jakmile obdržíme Vaši reklamaci, budeme Vás co nejdříve informovat o dalším postupu.




Upozornění: V žádném případě nezasílejte zboží bez předchozí domluvy emailem (telefonicky). V takové situaci nebude přijato! Děkujeme za pochopení!

 

Pokud byste měli jakéko-li problémy neváhejte nás informovat prostřednictvím formuláře zde a zvolte Předmět: Informace